تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم – بخش اول

تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم – بخش اول

رابی فیلیپس

طبق آنچه که پیشتر در همین سایت وعده داده بودیم مبنی بر انتشار مجموعه مقالاتی از رابی فیلیپس که به طور دقیق “راهنمای مربیان جوان” و “سنگنوردانی است که به مربی دسترسی ندارند“.

این سلسله از مقالات در پنج بخش مفصل تحت عنوان “تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم” به عنوان یک برنامه ی تمرینی بخش قسمتی برای سنگنوردان در سطوح مختلف تعریف شده. در هر شماره ی مقاله یکسری اصول تکنیکی، تمرینی و بدنسازی برای هر گروه از سنگنوردان با درجه سختی مشخص تدوین شده است. در هر مقاله تمرینات بدنسازی و تکنیکی با کمک تصاویر و توضیحات لازم به طور کامل تشریح شده است و در پایان هر قسمت یک برنامه ی تمرینی کامل برای دو تا سه جلسه تمرین در هفته آورده شده است که پیروی از آن به خوبی میتواند سنگنوردان هر سطح را به سطح بالاتر راهنمایی نمایید.

195782

در صحت و دقت این برنامه های تمرینی همین بس است که بدانیم متد تمرینی رابی فیلیپس به عنوان مربی تیم ملی پایه های کشور انگلیس بوده است. 

با توجه به زیاد بودن تعداد صفحات هر قسمت از مقاله و سهولت دسترسی مخاطبان عزیز به صورت یکپارچه تیم پایگاه خبری صعودهای ورزشی ایرانیان تصمیم برآن گرفت تا مطالب را در قالب فایل پی-دی-اف و به صورت یکپارچه در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد.

 

بخش اول مقاله را از این لینک دانلود کنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

تکنیک بنیادین شماره پنج : حرکت FLAG یا پرچم

حرکت “پرچم” در حقیقت یک حرکت مکمل برای حفظ تعادل است زمانی که صعود نردبانی –(دست و پاهای مخالف)- مقدور نباشد. فرض کنید گیره ای که قرار است برای گرفتنش

مقالات ۰ نظر

تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم – بخش سوم

سلسله مطالب “تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم” در دو قسمت ابتدایی برای سنگنوردان تازه کار خدمتتان ارائه شد، در قسمت سوم این مقاله با تکنیک ها و نکات مربوط

مقالات ۰ نظر

مقاله:شفت برنجی که به نام مخترع آن رولند پاولیگ RP نام گذاری شد

“رولند پاولیگ” در سال 1938 در آلمان به دنیا آمد و در سال 1960 درست قبل از اینکه دیوار برلین او و خانواده اش را در آلمان شرقی محدود کند،

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ