پیشگیری از آسیب در سنگنوردی

پیشگیری از آسیب در سنگنوردی

 توضیح: یک روش گرم کردن اختصاصی سنگنوردی که توسط محققان تایید شده و اجرای آن به کمتر از ده دقیقه زمان نیاز دارد.
کشش استاتیک، بالستیک و دینامیک به چه معناست؟
کشش استاتیک وقتی است که شما در یک موقعیت ثابت کششی باقی می مانید. زمان معمول حدود 30 ثانیه است. مثل وقتی که خم میشوید و شست پایتان را لمس می کنید و در این حالت می مانید.
کشش بالستیک وقتی است که کشش را به صورت لحظه ای اعمال و رها می کنید. زمان معمول حدود یک ثانیه است. مث وقتی که به سمت شست پا خم می شوید و بدون توقف نیرو را کم می کنید.

دانلود متن کامل پیشگیری از اسیب در سنگنوردی

 

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 803 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

کليدي ترين اصطلاحات مورد استفاده در صعودهاي ورزشي

1-بولت/ Bolt قسمتي از نوعي حمايت مياني است که به طور دايمي درون حفره سنگ قرار دارد. قسمت ديگر اين نوع حمايت مياني شامل صفحه ي رول است که به

مقالات ۱نظر

تغذیه پیشنهادی Neil Gresham مربی سنگنوردی از اسطوره سنگنوردی بریتانیا

تغذیه ورزشی در سال های اخیر شاهد تحولات چشمگیری بوده است که برای سنگنوردان چشم اندازهای جدیدی را برای پیشرفت بوجود اورده است. یکی از این روش‌ها مدرن تغذیه به

مقالات ۰ نظر

یکصد دلیل در پاسخ سوال چرا سنگنوردی میکنی? «بخش پایانی»

مقدمه مترجم: این دلایل را تا انتها بخوانید چون در پایان به نتایج خوبی خواهید رسید. شاید بعضی از این دلایل برای شما ناخوشایند یا غیر منطقی به نظر بیایند

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code