پیشگیری از آسیب در سنگنوردی

پیشگیری از آسیب در سنگنوردی

 توضیح: یک روش گرم کردن اختصاصی سنگنوردی که توسط محققان تایید شده و اجرای آن به کمتر از ده دقیقه زمان نیاز دارد.
کشش استاتیک، بالستیک و دینامیک به چه معناست؟
کشش استاتیک وقتی است که شما در یک موقعیت ثابت کششی باقی می مانید. زمان معمول حدود 30 ثانیه است. مثل وقتی که خم میشوید و شست پایتان را لمس می کنید و در این حالت می مانید.
کشش بالستیک وقتی است که کشش را به صورت لحظه ای اعمال و رها می کنید. زمان معمول حدود یک ثانیه است. مث وقتی که به سمت شست پا خم می شوید و بدون توقف نیرو را کم می کنید.

دانلود متن کامل پیشگیری از اسیب در سنگنوردی

 

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 803 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

فرار از نقطه ی B

شاید بهترین اسمی که برای این تیتر این ترجمه میتونم بگذارم، فرار از نقطه B باشه چرا که هنوز توی ایران ما سر اتصال 3 نقطه کارابین صحبت های مختلف

مقالات ۰ نظر

کیسه پودر

کیسه پودر سنگ نوردی چه اطلاعاتی لازم دارید؟ البته انتخاب یک کیسه پودر بسیار ساده است.در ابتدا فقط تصمیم بگیرید که آیا شما تمایلی به انتخاب یک کیسه پودر دارید.

مقالات ۰ نظر

تمرین هایی جهت جلوگیری از قوز کردن در سنگنوردان

اگر به اطراف دیواره یا باشگاه سنگنوردی نگاه کنید متوجه افرادی با شانه های رو به جلو خواهید شد. آن هایی که پشت قوز کرده ای مانند ناودان کله اژه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ