کش های پیلاتس و سنگنوردی

کش های پیلاتس و سنگنوردی

همه مربیان و متخصصین ورزشی به دنبال راهکارهای جدید تمرینی هستند تا بتوانند عملکرد ورزشکاران خود را بیشتر نمایند.

یک از شیوه های جدید و کاربردی این روش ها، تمرین سنگنوردی با کش های پیلاتس می باشد.در این شیوه شما می توانید دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه با کش های پیلاتس بسته و تمرین سنگ نوردی خود را انجام دهید

از اثرات مثبت این روش می توان به افزایش کنترل حرکتی دست ها, پاها، افزایش تعادل و قدرت اشاره نمود.

منصور آقایی (دکتری بیوشیمی ورزشی)

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 803 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

مقاله:شفت برنجی که به نام مخترع آن رولند پاولیگ RP نام گذاری شد

“رولند پاولیگ” در سال 1938 در آلمان به دنیا آمد و در سال 1960 درست قبل از اینکه دیوار برلین او و خانواده اش را در آلمان شرقی محدود کند،

مقالات ۰ نظر

کليدي ترين اصطلاحات مورد استفاده در صعودهاي ورزشي

1-بولت/ Bolt قسمتي از نوعي حمايت مياني است که به طور دايمي درون حفره سنگ قرار دارد. قسمت ديگر اين نوع حمايت مياني شامل صفحه ي رول است که به

مقالات ۰ نظر

پیشگیری از آسیب در سنگنوردی

 توضیح: یک روش گرم کردن اختصاصی سنگنوردی که توسط محققان تایید شده و اجرای آن به کمتر از ده دقیقه زمان نیاز دارد. کشش استاتیک، بالستیک و دینامیک به چه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ