تمرینات قدرتی برای انگشتان

تمرینات قدرتی برای انگشتان

راهنماییهایی  در مورد  نحوه  کار  با  کمپوس    برد

تمرينات کمپوس برد بوسيله يک سنگ نورد آلمانی به نام ولفانگ گوليچ توسعه پیدا کرد .

کمپوس برد يک صفحه چوبی با شيب ملايم است که تقريباً از جلوی سر شروع می شود و از ترکيب فاصله دار ميله ها و حفره های چوبی متنوع و باريک تشکيل شده و بدون پا صعود می شود . به نظر سنگ نوردان اين چيزهای ويژه ساده هستند اما در استفاده بسيار موثرند و می توان تمرينات را روی آن با بار اضافه انجام داد و با انجام تکنيک پايين و کيفيت بالا و مشخص تمرينات کمپوس برد می توان به راحتی پيشرفت کرد . بايد توجه کنيد که از تمرينات آزار دهنده در کمپوس حذر کنيد زيرا باعث آسيب شما می شود .

در ضمن اين تمرينات مکمل خوبی برای تمرينات بولدرينگ می باشد .

نکاتی جهت پيشرفت در تمرينات کمپوس برد

جزئياتی در مورد استفاده از کمپوس برد که باعث بالا رفتن توانايي صعود شمامی شود :

قدرت تماس انگشت ( توانايي در محکم نگه داشتن و تسلط در هنگام سرعت ) قدرت ايستای انگشت ( تنوع در طرز گرفتن انگشتان و يا آويزان شدن روی انگشتان ) قدرت انفجاری بالا تنه ( توانايي نگه داشتن يک گيره کوچک با سرعت و تسلط در ضربه زدن در جهت حرکت بعدی ) تنظيم حالت عصبی عضلانی ( توانايي کنترل و هماهنگی در عملکرد مناسب عضلات) افزايش توان استقامتی در کمترين زمان ( اگر تمرينات به مدت 40 تا 60 ثانيه انجام می شود )

 تمرينات کمپوس برد

فهرست زير شامل 3 اصل عمده در پيشرفت قدرت با تمرينات کمپوس برد می باشد .

اگر شما تازه با کمپوس برد کار می کنيد بايد قبل از آن با تمريناتش طبق دستورالعمل زير اشنا شوید:

دانلود کامل فایل تمرینات قدرتی برای انگشتان

 

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 803 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

آسیب های حاد دست و مچ در سنگنوردان باتجربه

مقدمه: ورزش سنگ‌نوردی در انگلستان در سال های اخیر گسترش فراوان یافته و جای خود را در بین مردم پیدا کرده است. همچون هر ورزش رقابتی یا تفریحی، سنگ نوردی

مقالات ۰ نظر

تمرینات استقامتی و مقاومتی بر روی دیواره بولدر از نیل گرشام

همچنان با سری تمرینات آسان استقامتی من همراه هستید؛ اما این ماه من چند جلسه را برای روز هایی در نظر گرفته ام که مایل نیستید فقدان هم طناب مناسب

اخبار ۰ نظر

انتخاب مقاله دکتر آقايي به عنوان مقاله برتر فیزیولوژی ورزشی

در اولین کنگره اورآسیا علوم ورزشی که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد مقاله دکتر منصور آقایی تحت عنوان تاثیر یک ماه تمرین سنگنوردی با محدودیت جریان خون (کاتسو) به

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code