تمرین هایی جهت جلوگیری از قوز کردن در سنگنوردان

تمرین هایی جهت جلوگیری از قوز کردن در سنگنوردان

اگر به اطراف دیواره یا باشگاه سنگنوردی نگاه کنید متوجه افرادی با شانه های رو به جلو خواهید شد. آن هایی که پشت قوز کرده ای مانند ناودان کله اژه ای کلیسای جامع نوتردام دارند. پرورش دادن زیاد عضله های سینه ای و دلتوئید این شکل را در سنگنوردان بوجود می آورد. سنگینی، فشار و وضعیت نامتعارف نیز سبب قوز کردن 90 درصد ارباب رجوع هایی که سن بالای 65 سال دارند و به دفتر من مراجعه می کنند شده است.

دانلود کامل مقاله

 

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 803 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

چطور درجه آنسايت (onsight) خود را بالا ببريم؟

يکي از بهترين روش هايي که به ما کمک ميکند تا درجه سختي مسيرهاي آنسايت خود را افزايش دهيم، مسافرت هاي طولاني و سنگنوردي در نقاط جديد است! در اينجا

مقالات ۰ نظر

بهینه سازی حرکات ایستا

 هدف اکثر سنگ نوردان، داشتن یک سبک پویا تر برای صعود است با وجود این، اکثر سنگ نوردان کاپ جهانی هنگامی که به مقاومت ثابت عضلانی می رسند، عظیم الجثه

صعودهای ورزشی ۰ نظر

تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم – بخش چهارم

تمرین برای اینکه سنگنورد بهتری شویم، مجموعه ی پنج مقاله ی آموزشی در رابطه با بهینه سازی و استاندارد سازی تمرینات سنگنوردی است که در پنج قسمت تدوین شده است.

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code