116 بازدید
کش های پیلاتس و سنگنوردی

کش های پیلاتس و سنگنوردی

همه مربیان و متخصصین ورزشی به دنبال راهکارهای جدید تمرینی هستند تا بتوانند عملکرد ورزشکاران خود را بیشتر نمایند.

یک از شیوه های جدید و کاربردی این روش ها، تمرین سنگنوردی با کش های پیلاتس می باشد.در این شیوه شما می توانید دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه با کش های پیلاتس بسته و تمرین سنگ نوردی خود را انجام دهید

از اثرات مثبت این روش می توان به افزایش کنترل حرکتی دست ها, پاها، افزایش تعادل و قدرت اشاره نمود.

منصور آقایی (دکتری بیوشیمی ورزشی)

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 649 نوشته ها

<p>سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت<br /> http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/</p>

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

آسیب های حاد دست و مچ در سنگنوردان باتجربه

مقدمه: ورزش سنگ‌نوردی در انگلستان در سال های اخیر گسترش فراوان یافته و جای خود را در بین مردم پیدا کرده است. همچون هر ورزش رقابتی یا تفریحی، سنگ نوردی

مقالات ۰ نظر

آسیب شناسی در ورزش سنگ نوردی(پاورپوینت)

در سال‌های اخیر علاقمندی به رشته‌ی سنگ‌نوردی به نحو چشمگیری افزایش یافته است و بسیاری از افراد به صورت تفریحی یا حرفه‌ای در تمرینات این رشته‌ی ورزشی شرکت می‌کنند با

مقالات ۰ نظر

آسیب شناسی در ورزش سنگ نوردی

مقدمه در سال‌های اخیر علاقمندی به رشته‌ی سنگ‌نوردی به نحو چشمگیری افزایش یافته است و بسیاری از افراد به صورت تفریحی یا حرفه‌ای در تمرینات این رشته‌ی ورزشی شرکت می‌کنند

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code