26 بازدید
کش های پیلاتس و سنگنوردی

کش های پیلاتس و سنگنوردی

همه مربیان و متخصصین ورزشی به دنبال راهکارهای جدید تمرینی هستند تا بتوانند عملکرد ورزشکاران خود را بیشتر نمایند.

یک از شیوه های جدید و کاربردی این روش ها، تمرین سنگنوردی با کش های پیلاتس می باشد.در این شیوه شما می توانید دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه با کش های پیلاتس بسته و تمرین سنگ نوردی خود را انجام دهید

از اثرات مثبت این روش می توان به افزایش کنترل حرکتی دست ها, پاها، افزایش تعادل و قدرت اشاره نمود.

منصور آقایی (دکتری بیوشیمی ورزشی)

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 593 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

کاهش خطر بروز شکستگی صفحات رشدی در سنگنوردان نوجوان

ترجمه: محمد مهدی جلیلی این مقاله برای سایت iranclimbing.com و همچنین کانال تلگرامی این سایت به مدیریت سعید حاجی بگلو توسط محمدمهدی جلیلی ترجمه شده است. استفاده، بدون اجازه از

مقالات ۰ نظر

سنگنوردی به درمان افسردگی کمک می‌کند

بیش از ۱۵ میلیون نفر در کشور آمریکا به بیماری افسردگی دچار هستند. افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی است و پزشکان تلاش زیادی برای درمان این بیماری انجام می‌دهند.

صعودهای ورزشی ۰ نظر

انتشار کتاب “مجموعه مقالات تمرین ها و تکنیک های سنگنوردی” ترجمه «هامون نیکویی»

مجموعه ی پایگاه خبری ورزشی ایرانیان مفتخر است تا اولین مجموعه ی ترجمه-تالیفی خود را با حمایت جمعی از ورزشکاران و با نظر ویژه ی رئیس محترم فدراسیون جناب آقای

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code