193 بازدید
کش های پیلاتس و سنگنوردی

کش های پیلاتس و سنگنوردی

همه مربیان و متخصصین ورزشی به دنبال راهکارهای جدید تمرینی هستند تا بتوانند عملکرد ورزشکاران خود را بیشتر نمایند.

یک از شیوه های جدید و کاربردی این روش ها، تمرین سنگنوردی با کش های پیلاتس می باشد.در این شیوه شما می توانید دست ها و پاها را به اندازه عرض شانه با کش های پیلاتس بسته و تمرین سنگ نوردی خود را انجام دهید

از اثرات مثبت این روش می توان به افزایش کنترل حرکتی دست ها, پاها، افزایش تعادل و قدرت اشاره نمود.

منصور آقایی (دکتری بیوشیمی ورزشی)

درباره نویسنده

سعید حاجی بگلو
سعید حاجی بگلو 748 نوشته ها

سعید حاجی بگلو ـ مدیریت سایت http://iranclimbing.com/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

مراقبت از پوست توسط کرم های سنگنوردی

نوشته شده توسط کریس شارما منبع:۸a.nu ترجمه:زهرا داوری   معرفی:دست های ما بطور مستقیم با سنگ ها ارتباط دارند و به ما این اجازه را میدهند که بطور عمیقتری سنگ

مقالات ۰ نظر

آشنای با شیوه جدید تمرینی درسنگ نوردی(BFR)

تمرین با محدودیت جریان خون (BFR) قسمت اول: در این روش با استفاده از باندهاى خاص که به دور سر عضله فعال بسته مى شود ورود خون به عضله محدود

مقالات ۰ نظر

لسپورتیوا بهترین کفش سنگنوردی با توجه به آرا

🔷به گزارش “صعود ایرانیان“ درمیان (۳۰۰۰) رای برای انتخاب بهترین کفش سنگنوردی نتایج به شرح زیر بدست آمد. 🔰۴۴ % La Sportiva 🔰۲۰ % Scarpa 🔰۱۴ % Five Ten 🔰۰۶

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ

*

code